Maasbree-online

https://www.maasbree-online.nl
hr
Gepost door : van aarssen met ip: 84.29.92.*
Op: 04/08/2014 18:58
Ik ben op zaterdag mijn mobiele telefoon (waarschijnlijk) in Maasbree verloren.

Zoals te begrijpen ben ik zeer gedupeerd hierdoor. Mocht Iemand een zwarte mobiele telefoon van Motorola gevonden hebben laat wat van je horen svp.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: hans met hond met ip: 67.159.5.*
Op: 04/08/2014 19:37
Heee van aarsen heb je al in je aars gekeken.

Gepost door: Bruddy bruttwurst met ip: 192.99.*
Op: 05/08/2014 08:32
Hans met hond moet dood!

Gepost door: 27707 beheerder met ip: 141.105.125.*
Op: 05/08/2014 08:53
Hans met hond is Karel uit een grote havenstad in zuid holland die zich nu Bruddy bruttwurst noemt ,

opzich dat die de naam van mij misbruikt is het probleem niet , maar dat hij uw bordje misbruikt voor een een persoonlijke vete , terwijl u daar helemaal niks mee te maken heeft vind ik minder.

Ik ga dan ook speciaal voor u als eigenaar niet meer op deze man in.

Als hem iets dwars zit kan die ook op een volwassen manier op mijn eigen bord dat bespreekbaar maken , maar niet hier.

verder heb ik net uw website gelezen die op het gewone internet staat , leuke site . Vooral de historische geschiedenis van zo plaatst

de kempen is zeker nog een hoek van Nederland en belgie waar ik hen wil

Ik heb net een rit van 10 uren gereden uit Duitsland

en een telefoon verliezen iedereen kan het gebeuren , ik heb ooit die van mij opgespoord in het veld door met een andere telefoon naar mij zelf te bellen . ik wist ongeveer waar

mocht u een abonnement hebben u kunt het laten blokkeren en een nieuwe simkaart met dezelfde nummer laten activeren.

Ik ga naar buiten en de kans is klein dat ik nog online kom vandaag ,de komende dag ben ik buiten .

sucses met het maasbree bordje en de website o[p het gewone internet

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |